قول
نوشته شده توسط : سید فخرالدین موسوی صالح
صبح ھا به محض بیدار شدن از خواب و شب ھا قبل از خواب!
به خودم قول میدم
$+که اونقدر قوی باشم که تحت ھیچ شرایطی اجازه ندم ھیچ چیزی آرامش ذھنی من رو به ھم
+که تمامی اشتباھات و کمبود ھای گذشته رو فراموش کنم و سعی کنم که ھر روز دستاوردھای
بھتر و موفقیت ھای بیشتری نسبت به روز گذشته کسب کنم، تا قدم به قدم آینده ای خارق
العاده و بی نظیر رو برای خودم رقم بزنم...
+که ھمواره چھره ای بشاش و متبسم داشته باشم و به ھر موجود زنده ای که به او نگاه می کنم
لبخندی زیبا تحویل بدم...
 +که ھمواره و در ھر شرایطی وقت زیادی رو صرف بھبود و ارتقا کیفیت خود و زندگیم کنم، ھمواره
انگشت اشاره ام رو به سمت خودم بگیرم و از دیگران عیبجویی نکنم.
+که دلی دریایی داشته باشم تا نگرانی و اضطراب ھیچ جایی در اون نداشته باشه، قلبی وسیع و
بخشنده داشته باشم که خشم و نفرت ھیچ جایی در اون نداشته باشه، به قدری قوی و نیرومند
باشم که ترس و دلھره جایی در وجودم نداشته باشه و به قدری شاد و خوشحال و مقاوم باشم
که اجازه ندم ھیچ مشکلی در زندگیم عرض اندام کنه و دردسر ساز بشه
که به خودم و توانایی ھام ایمان داشته باشم و این واقعیت رو به جھان ھستی و کائنات اعلامکنم، نه با صدای بلند بلکه با عملکرد عالی و بی نظیرم و در خشش نا محدودم در کائنات خدای
رحمن...
#که به قدرت خدای رحمن ایمان داشته باشم و ایمان داشته باشم که خدا با تمام عظمت و
بزرگیش حامی منه و در ھر لحظه کمکم می کنه..
  





:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 3 آذر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: