نوشته شده توسط : سید فخرالدین موسوی صالح

فروش ویژه تاپ فیتنس لاغری هات شیپر



تاپ فیتنس لاغری هات شیپر، ساخته شده با الیاف Neotex TM، افزایش دما برای چربی سوزی و سوخت و ساز بیشتر. تاثیر مستقیم بر روی نواحی سینه، پشت، دور سینه، شکم و پهلوها. این تاپ در رنگ های مشکی، سبز، آبی، صورتی و در سایز های M - L - XL - XXL عرضه شده است. هنگام تکمیل فرم سفارش می توانید رنگ و سایز مورد نظر را انتخاب کنید.
تاپ فیتنس لاغری هات شیپر ساخته شده از الیاف نرم، مناسب برای استفاده در هنگام ورزش، نرمش، پیاده روی و … جهت چربی سوزی و لاغر کردن بالا تنه و شکم و پهلوها می باشد.
مواد به کار رفته در هات شیپر باعث افزایش درجه حرارت بدن در نتیجه تعریق زیاد بدن می شود و کمک فراوانی به چربی سوزی و تناسب اندام شما می کند. این تاپ تاثیر مستقیمی بر روی چربی سوزی نواحی بالا تنه، شکم و پهلوها دارد. اگر به دنبال راهکاری آسان و بی خطر و بدون عوارض جانبی برای لاغری و تناسب اندام خود می گردید تاپ فیتنس لاغری هات شیپر گزینه مناسب پیش روی شما خواهد بود.

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 35000 تومان





:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: